aankomst in denemarken - Reisverslag uit Ølgod, Denemarken van Pauline Beek - WaarBenJij.nu aankomst in denemarken - Reisverslag uit Ølgod, Denemarken van Pauline Beek - WaarBenJij.nu

aankomst in denemarken

Door: pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

25 Augustus 2014 | Denemarken, Ølgod

Hallo allemaal,

Ik ben vrijdag morgen met me ouders, me vriend en schoonmoeder vertrokken naar Denemarken voor een stage periode van 7 weken. We zijn vrijdag morgen om half 7 weg gereden en waren om half 4 bij me oom in Denemarken aangekomen. Vrijdag zijn we bij een open dag van een mechanisatie en reparatie bedrijf geweest. ´s Avonds hebben we lekker met zijn allen gebbq. Zaterdag morgen zijn we de naar het bedrijf gereden waar ik de komende 7 weken stage ga lopen. We hebben er rond gekeken want er was nog niemand op het bedrijf. Het is een groot bedrijf met veel koeien. We waren bijna klaar met rond lopen. De zoon van de eigenaar die kwam op het bedrijf aangereden. We hebben nog met hem een rondje gelopen over het bedrijf. We zijn daarna terug gereden naar het bedrijf van me oom. ´s Avonds lekker uit gaan eten bij de Chinees in Grindsted. Zondag met de middag zijn zij terug gereden naar Nederland. Ik ben bij me oom gebleven. Maandag ben ik ook nog bij me oom gebleven. Nu is het bijna zo ver om naar het bedrijf te rijden.

Groetjes Pauline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Ølgod

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2014

De reis en de eerste week thuis

11 Oktober 2014

Zevende week in Denemarken

05 Oktober 2014

zesde week in Denemarken

29 September 2014

vijfde week in Denemarken

21 September 2014

vierde week in Denemarken
Pauline

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 4667

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

22 Augustus 2014 - 12 Oktober 2014

Aan maken van een account

Landen bezocht: